ULKOMAANLIIKENTEENKULJETUKSET-POWERPOINT

Ulkomaanliikenteenkuljetukset- Powerpoint kouluttajien käyttöön on valmistunut. Diasarja perustuu tekijänsä lähes 35 vuoden kokemukseen ulkomaanliikenteen käytännön töistä kaikissa mahdollisissa rooleissa kuljettajasta toimitusjohtajaksi. Esitys käsittää 739 diaa jaettuna 13 eri osa-alueeseen.

Esitykseen on lisätty kouluttajalle erittäin kattavat muistiinpanot. Esittäjänäkymää käytettäessä opiskelijoille näkyy normaali esitys, mutta kouluttajan näkymässä näkyvät sillä hetkellä näytettävä dia ja seuraava dia, kouluttajan muistiinpanot sekä dianumero (esim. 301 / 739) ja käytetty aika esityksen avaamisesta lukien. Jokaisen aihealueen jälkeen on harjoitustehtäviä (niiden käyttämiseen tarvitaan verkkoyhteys). Esityksessä on myös noin 70 linkkiä asiaa käsitteleviin videoihin ja asiakirjoihin.

Hinta: 1000 € (+ ALV 24 %) Lisenssi- ja päivitysmaksu: 300 € (+ alv 24 %)

Tiedustelut ja tilaukset: Jarkko Nisula, 040 901 4040 tai jarkko.nisula(a)kuljettaja.fi

Alla esimerkkidioja.