TRUKKIKOULUTUS-OPPIMATERIAALI

Odotettu  trukkikoulutus-oppimateriaali on ilmestynyt. Esityksessä on 365 diaa jaettuna 18:aan oppituntiin. Oppitunneista voi helposti koota myös käyttämänsä koulutusohjelman mukaisen seitsemän tai neljän tunnin mittaisen teoriakoulutuksen.

Esitykseen on lisätty kouluttajalle muistiinpanot. Esittäjänäkymää käytettäessä opiskelijoille näkyy normaali esitys, mutta kouluttajan näkymässä näkyvät sillä hetkellä näytettävä dia ja seuraava dia, kouluttajan muistiinpanot sekä dianumero (esim. 30/365) ja käytetty aika esityksen avaamisesta lukien. Jokaisen oppitunnin jälkeen on muutamia harjoitustehtäviä (niiden käyttämiseen tarvitaan verkkoyhteys).

Hinta: 750 € (+ ALV 24 %) Lisenssi- ja päivitysmaksu: 200 € (+ alv 24 %)

Tiedustelut ja tilaukset: Jarkko Nisula, 040 901 4040 tai jarkko.nisula(a)kuljetusturva.fi

Alla muutama esimerkkidia esityksen päävalikosta, itse esityksestä, esittäjännäkymästä ja kysymyssarjoista. trukki-kysymyssarja