Matematiikan opiskelu

Suomen Kuljetusturvan tuotevalikoima on täydentynyt monipuolisella sähköisellä oppimisympäristöllä matematiikan opiskeluun toisen asteen koulutuksissa. Klikkaamalla alla olevia kuvakkeita pääset tutustumaan:

1. Oppimisympäristöön,

2. Kahteen lyhyeen otantaan opintojaksoista (prosenttilaskut ja mitta-kaavat) sekä

3. Esimerkkitehtäviin.

Tehtäviä oppilaille on yhteensä noin 1 200 kappaletta, jotka tulevat tehtäväpankista, jossa niitä on arviolta 50 000 kappaletta. Opettajalla on käytössään raportointityökalu, jonka avulla on helppo seurata opiskelijoiden edistymistä opinnoissa.

Hinnoitteluvaihtoehdot oppimisympäristön käytöstä 17.8.2021 alkaen:

20,00 € / opiskelija tai opettaja 12 kk

35,00 € / opiskelija tai opettaja 24 kk

45,00 € / opiskelija tai opettaja 36 kk

Hintoihin lisätään kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero.

Tiedustelut ja tilaukset: Eerik Ahola, 040 672 5511 tai eerik.ahola@kuljettaja.fi

1.OPPIMISYMPÄRISTÖ (KLIKKAA ENSIN ALLA OLEVAA KUVAKETTA. SEN JÄLKEEN PÄÄSET ESITYKSESSÄ ETEENPÄIN KLIKKAAMMALLA DIOJEN OIKEASSA ALAKULMASSA OLEVAA ”SEURAAVA” PAINIKETTA)

2.OPINTOJAKSOT (KLIKKAA ALLA OLEVAA KUVAKETTA)

3. ESIMERKKITEHTÄVÄT (KLIKKAA ALLA OLEVAA KUVAKETTA)