LINJA-AUTONKULJETTAJAN PERUSTASON AMMATTIPÄTEVYYS POWERPOINT-ESITYS

LINJA-AUTONKULJETTAJAN PERUSTASON AMMATTIPÄTEVYYS POWERPOINT-ESITYS, ERIYTTÄVÄT OSAT

Yli 1 200 diaa, runsaasti kuvia ja videoita. Havainnollinen ja käytännönläheinen esitys. Etenee tavoitelausekkeiden ja tavoitteiden mukaisessa järjestyksessä. Diat on järjestetty oppitunneittain.

Oppilaitoksille ja koulutuskeskuksille, joilla on jo Kuorma-autonkuljettajan perustason ammattipätevyys-Powerpoint käytössä, koska se sisältää myös tavaraliikenteen ja henkilöliikenteen ammattipätevyyskoulutuksen yhteiset osat.

Hinta: 1500 € (+ ALV 24 %) Lisenssi- ja päivitysmaksu: 300 € (+ alv 24 %)

LINJA-AUTONKULJETTAJAN PERUSTASON AMMATTIPÄTEVYYS POWERPOINT-ESITYS, ERIYTTÄVÄT JA YHTEISET OSAT

Oppilaitoksille ja koulutuskeskuksille joilla ei ole Kuorma-autonkuljettajan perustason ammattipätevyys-Powerpointia käytössä ja tarvitsevat siten myös yhteiset osat.

Hinta: 2500 € (+ ALV 24 %) Lisenssi- ja päivitysmaksu: 300 € (+ alv 24 %)

Tiedustelut ja tilaukset: Jarkko Nisula, 040 901 4040 tai jarkko.nisula(a)kuljetusturva.fi