Kuljettajakoulutus.fi logo

KUORMA-AUTONKULJETTAJAN AMMATTIPÄTEVYYSHARJOITUSKIRJAN OIKEAT VASTAUKSET POWERPOINT

Hinta: 350 € (+ ALV 24 %)

Tiedustelut ja tilaukset: Jarkko Nisula, 040 901 4040 tai jarkko.nisula(a)kuljettaja.fi

Käyttölisenssi on voimassa, kunnes harjoituskirjasta tehdään uusi painos, jossa sen sisältö muuttuu. Myydään ainoastaan oppilaitoksille ja kouluttajille, joiden opiskelijoilla on ammattipätevyys- harjoituskirjat käytössä.

Animoitu PowerPoint-esitys harjoituskirjasta vastauksineen. Tehtävät tulevat näyttöön ensin ja vastaukset vasta seuraavilla klikkauksilla. Näin opiskelijat voivat osallistua aktiivisesti oikeiden vastausten läpikäymiseen oppitunnilla ja oppituntien sisällöt voidaan kerrata nopeasti silloinkin kun aika ei syystä tai toisesta riitä kaikkien kirjallisten harjoitusten suorittamiseen.