Fysiikan opiskelu

Suomen Kuljetusturvan tuotevalikoima on täydentynyt monipuolisella sähköisellä oppimisympäristöllä fysiikan opiskeluun toisen asteen koulutuksissa. Oppijaksot ovat selostettuja ja animoituja, jonka ansiosta oppilas voi itsenäisesti opiskella oppijakson seuraamalla vain näyttöä. Opetuksen havainnollistamisen helpottamiseksi oppijaksoissa liikkuu ”opettaja” ikoni, jonka avulla puhuttu sisältö ja dian tekstit sulautuvat erinomaisesti yhteen. Opiskelijan on tämän seurauksena helppo pysyä opetuksessa mukana.

Klikkaamalla alla olevia kuvakkeita pääset tutustumaan:

1. Oppimisympäristöön

2. Oppijakson opiskelumateriaaliin

3. Oppijakson tehtäviin

Oppijaksoja on hieman alle 50 kappaletta ja niihin liittyviä tehtäviä on yhteensä noin 1 500 kappaletta. Tehtävät tulevat noin 30 000 kysymyksen kysymyspankista. Opettajalla on käytössään raportointityökalu, jonka avulla on helppo seurata opiskelijoiden edistymistä opinnoissa.

Hinnoitteluvaihtoehdot oppimisympäristön käytöstä 17.8.2021 alkaen:

20,00 € / opiskelija tai opettaja 12 kk

35,00 € / opiskelija tai opettaja 24 kk

45,00 € / opiskelija tai opettaja 36 kk

Hintoihin lisätään kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero.

Tiedustelut ja tilaukset: Eerik Ahola, 040 672 5511 tai eerik.ahola@kuljettaja.fi

1. OPPIMISYMPÄRISTÖ (KLIKKAA ENSIN ALLA OLEVAA KUVAKETTA. SEN JÄLKEEN PÄÄSET ESITYKSESSÄ ETEENPÄIN KLIKKAAMMALLA DIOJEN OIKEASSA ALAKULMASSA OLEVAA ”SEURAAVA” PAINIKETTA)

2. OPINTOJAKSOT (KLIKKAA ALLA OLEVAA KUVAKETTA)

3. ESIMERKKITEHTÄVÄT (KLIKKAA ALLA OLEVAA KUVAKETTA)