ADR-HARJOITUSKIRJAN VASTAUKSET POWERPOINT -ESITYKSENÄ

Hinta: 480 € (+ ALV 24 %)
Oppilaitoksille ja kouluttajille, joiden opiskelijoilla ei ole ADR-harjoituskirjoja käytössä.

Hinta: 250 € (+ ALV 24 %)
Oppilaitoksille ja kouluttajille, joiden opiskelijoilla on ADR-harjoituskirjat käytössä.

Tiedustelut ja tilaukset: Jarkko Nisula, 040 901 4040 tai jarkko.nisula(a)kuljettaja.fi

Käyttölisenssi on voimassa, kunnes harjoituskirjasta tehdään uusi painos, jossa sen sisältö muuttuu. Animoitu PowerPoint-esitys harjoituskirjasta vastauksineen. Tehtävät tulevat näyttöön ensin ja vastaukset vasta seuraavilla klikkauksilla. Näin opiskelijat voivat osallistua aktiivisesti oikeiden vastausten läpikäymiseen ja oppituntien sisällöt voidaan kerrata nopeasti silloinkin kun aika ei syystä tai toisesta riitä kaikkien kirjallisten harjoitusten suorittamiseen.